Pasjonują cię nieoczywiste i kreatywne rozwiązania marketingowe? Chcesz działać na styku sztuki i biznesu? Weź udział w naszej grze o staż, która oferuje pracę w młodym zespole, wprowadzającym na rynek kreatywne innowacje w obszarze szeroko pojętego designu. Nasz projekt będzie pomagał artystom i projektantom pozostać w ich twórczej strefie komfortu a biznesowi czerpać z ich oryginalnych i innowacyjnych rozwiązań.
O co gramy?
Fundacja Czapski Art Foundation oferuje grę o staż w dziele marketingu, którego finałem będzie zatrudnienie od września 2017 roku.
Kogo szukamy?
Konkurs skierowany jest do studentów V roku zarządzania i marketingu, którzy mają głowę pełną pomysłów i chcą wejść na rynek pracy.
Co trzeba zrobić, aby wygrać staż?
- Do 20 marca na nasz adres mailowy wyślij esej o niestandardowym podejściu do życia, świata i sztuki użytkowej.
- Do 23 marca z nadesłanych prac wybierzemy trzech kandydatów, którzy otrzymają twórcze zadania na kwiecień br.
- Od 2 kwietnia do 30 lipca będziemy razem pracować projektowo nad rozwinięciem Waszych koncepcji marketingowych w naszych projektach.
- Do 30 lipca najlepsze osoby będą uczestniczyć w assessment center.
- Od 1 września na wybranego kandydata będzie czekała oferta pracy w naszej Fundacji.